tisdag 22 februari 2011

Bloggen växer sakta men säkert

Under februari har den haft nästan trehundra sidvyer, hittills!
Den här bloggen skriver jag på min fritid, för att fånga bra länkar och spännande tankar som swischar förbi. Som på bilden i vinjetten så måste man samla sina mentala hårnålar och snoddar och saxar nånstans och jag testar att sätta upp en magnetlist som alla kan se istället för att lägga dem i en trasslig mörk och hemlig låda eller tappa bort dem.

Bloggen har sin mest välbesökta månad så här långt och än är det en vecka kvar.
Det vore spännande att veta vilka ni är som tittar förbi. Alla inlägg går att snabbkommentera genom att bara klicka i en av rutorna "tack för tipset", "oj", "skriv mer sånt".
Eller än hellre, skriv en hälsning.
Jag granskar kommentarerna innan de publiceras.

1 kommentar:

  1. Ingvar Andersson25 februari, 2011

    Äntligen förstår jag hårnålarna. Bra bild!

    SvaraRadera