torsdag 15 november 2012

Gå in på hi.se/alternativtelefoni

Ursäktar lite lätt att bloggen mest består av lösryckta länkar nu för tiden, i början skrev jag genomtänkta stycken bläddra tillbaka för lite mer tänkta grejer. Det här är ju ett hobbyprojekt och ingen proffsblogg - det vore fantastiskt att kunna göra det i annan form, men jag behövs till annat på jobbet. Med iOS inträde i mitt provatliv i kombination med insikten om hur enkelt det är att maila blogginlägg, då blir det så här kortfattat med massor av spännande trådar att nysta vidare i, jag står mitt i informationsströmmar där intressanta saker virvlar förbi.
Om man vill läsa mer sammanhängande rekommenderar jag http://www.hi.se/alternativtelefoni Tidigare i veckan var jag på Lidingö, hotell Foresta, granne med Millesgården, på slutkonferens för projekt alternativ telefoni. Material från konferensen finns på http://www.hi.se/alternativtelefoni t ex allas även min presentation, filmen jag är med i och alla projektrapporter även Västerbottens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar